Zagranica

Marka Notes przygotowała filmik krótkometrażowy z okazji walentynek

BBDO Toronto stworzyło symboliczny film o życiu, a przy okazji wyciskacz łez.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F63ytBiQx3EU%22%7D
BBDO Toronto stworzyło niespełna 4-minutowy film krótkometrażowy, który ma odnosić się do wartości i filozofii marki notesów i przyborów do pisania marki Notes. Koncept całego filmu opiera się na prezentacji życia pary – od momentu poznania się, przez przeżywanie wspólnych chwil radości, po momenty kryzysów i pożegnania. Całość historii tworzą skrzętne zapisy i prośby na poszczególnych kartkach notesu.
Spot ma również podkreślać znaczenie i siłę przekazu odręcznie napisanych wiadomości, których wymowa jest silna szczególnie w erze cyfrowej. Za produkcję filmu odpowiada firma Skin & Bones. Film sfotografował Kris Belchevski.

(AdWeek)