M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OMD wygrywa globalny przetarg Ubera na media

( red. ) | 17 lutego 2017, 06:00

Międzynarodowy przetarg obejmował m.in. Polskę, Wielką Brytanię, Rosję i Francję. Na naszym rynku obsługą zajmie się OMD (Optimum Media).

Uber rozstrzygnął przetarg na międzynarodową obsługę mediową. Zwycięzcą jest OMD, a przetarg obejmował również takie kraje, jak Wielka Brytania, Rosja czy Francja.
Wcześniej na Wyspach Uber współpracował z Arena Media. Teraz ta część budżetu będzie również obsługiwana przez MG OMD.
OMD odpowie również za obsługę mediową we Włoszech, w Nigerii, w Kenii, w Ugandzie, w Tanzanii, w Ghanie, w RPA, w Egipcie, w Pakistanie, w Arabii Saudyjskiej, w Polsce i na Ukrainie. Według danych Kantar w 2015 r. Uber wydał na media na całym świecie 300 mln dolarów.
W ubiegłym roku przetarg na obsługę kreatywną Ubera w Wielkiej Brytanii wygrało Bartle Bogle Hegarty. W ubiegłorocznej kampanii Uber pokazywał w Wielkiej Brytanii, dlaczego kierowcy i użytkownicy zdecydowali się na korzystanie z Ubera.

Na naszym rynku obsługą zajmie się OMD (Optimum Media).


(Campaign)