M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szefowa marketingu Żywca zarobiła w ub.r. 1,3 mln zł

Maciej Burlikowski | 17 lutego 2017, 06:00

Jej wynagrodzenie w stosunku do 2015 r. wzrosło o ponad 270 tys. zł.

Małgorzata Lubelska, członek zarządu Grupy Żywiec, drugiego po Kompanii Piwowarskiej producenta piwa w kraju, m.in. pod markami Żywiec, Tatra, Warka, Special, EB, Leżajsk czy Królewskie, a jednocześnie dyrektor marketingu spółki, zarobiła w ub.r. 1,33 mln zł brutto. Jej ubiegłoroczne wynagrodzenie w stosunku do 2015 r. było wyższe o 276 tys. zł.

Dla porównania Guillaume Duverdier, prezes Grupy Żywiec, otrzymał w ub.r. 3,62 mln zł wynagrodzenia, o 1 mln zł więcej niż w 2015 r., natomiast Luca Giordano, dyrektor ds. produkcji, zarobił w ub.r. 1,98 mln zł.