M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marki luksusowe złamały na Wyspach kod milenialsów

( red. ) | 20 lutego 2017, 06:00

Gucci, Louis Vuitton i Burberry notują rekordowe liczby odwiedzin tej grupy wiekowej na swoich stronach internetowych.

Luksusowe marki modowe Gucci, Louis Vuitton i Burberry złamały kod dotarcia do brytyjskich milenialsów. Jak wykazały badania internetowego serwisu monitorującego Hitwise, połowa całego ruchu na stronach internetowych marek jest napędzana przez pokolenie milenialsów.
W ciągu ostatniego roku Louis Vuitton odnotował 23-proc. wzrost ruchu na swojej stronie internetowej dzięki temu pokoleniu, a także wzrost o 332 proc. wejść dzięki przekierowaniu z Facebooka, w porównaniu z ub.r. 
Gucci od momentu uruchomienia nowej strony w 2015 r. odnotował ogromny wzrost ruchu w social mediach, +190 proc. po kliknięciu linku w filmie w YouTube.
Rośnie ruch na stronach internetowych luksusowych domów mody, jak Farfetch i Net-A-Porter (średni wzrost o 45 proc. w ciągu ostatnich 3 lat). Badania wykazały, że Net-A-Porter ma większą tendencję do przyciągnięcia młodszych odbiorców w porównaniu z konkurencją. Najpopularniejsze marki wśród milenialsów na Wyspach to Gucci, Chloe i Christian Louboutin.
Z kolei w Selfridges najpopularniejsze wyszukiwane marki to Longchamp, Michael Kors i Mulberry.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,