M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Profi wprowadza na rynek linię dań świeżych - "Moje odkrycie"

Katarzyna Woźniak | 21 lutego 2017, 06:00

Zupy będą dostępne w pięciu największych polskich miastach - rusza intensywna kampania internetowa z geotargetowaniem.

Profi, producent dań gotowych, wprowadza na rynek nowość - linię "Moje odkrycie"- kategorię zup świeżych. W portfolio znajdziemy zupę ze świeżych pomidorów z lubczykiem, krem z czerwonej papryki z mozzarellą, ogórkową z batatami oraz krem pieczarkowy z czarnuszką.
Jak zapewnia biuro prasowe, bazą wszystkich zup w nowej linii Profi są świeże polskie warzywa oraz oryginalne dodatki. Firma zapewnia, że zupy nie zawierają konserwantów, sztucznych barwników i polepszaczy smaków. Linia "Moje odkrycie” będzie sukcesywnie rozszerzana o kolejne smaki zup i produkty - zapewnia biuro prasowe.
Sugerowana cena detaliczna produktu to 4,99 zł. Zupy będą dostępne w pięciu największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. Produkt otrzyma wsparcie marketingowe w postaci działań digitalowych z geotargetowaniem. Za kreację i realizację działań odpowiada Kis Production.

Czytaj więcej na temat: ,