Przetargi

Agencja GPD wygrała przetarg na obsługę BTL firmy Levi Strauss Polska

Levi Strauss Polska ogłosiła wyniki przetargu na obsługę BTL. Budżet ten ma przynajmniej do połowy przyszłego roku obsługiwać agencja GPD....

Levi Strauss Polska ogłosiła wyniki przetargu na obsługę BTL. Budżet ten ma przynajmniej do połowy przyszłego roku obsługiwać agencja GPD. W przetargu startowały też Men at Work, A1 oraz Brandstorm – agencja, która do końca roku odpowiada za działania BTL Levi Strauss. – Podejście kreatywne oddające założenia wyeksponowane w briefie zdecydowało o wyborze agencji – mówi Ewa Sydor, dyrektor ds. marketingu grupy wschodnioeuropejskiej. – Od efektywności naszej współpracy z GPD będzie zależało ewentualne przedłużenie półrocznej umowy do końca 2005. Levi Strauss Polska jest obsługiwany w regionie europejskim przez agencję BBH (adaptację kreacji przygotowuje Ditro Communication), a za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Obecnie trwają prace nad przyszłorocznym budżetem reklamowym firmy. (JN)