Zagranica

Carmichael Lynch dla Subaru Impreza

Agencja przygotowała dla marki kampanię o jakości i trwałości.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdU0jkP2cSV8%22%7D
W USA wystartowała kampania autorstwa agencji Carmichael Lynch dla Subaru Impreza. Spot telewizyjny skupia się na komunikacji wysokiej jakości i trwałości, a także potędze tradycji.
Spot “Moving out” zestawia dwie perspektywy: przeprowadzki kilkuletniego chłopca do nowego domu i wyprowadzki dorosłego już mężczyzny z domu rodzinnego. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fb7SWCFQoMoA%22%7D
W drugiej odsłonie kampanii marka przekazuje wyrazisty komunikat o bezpieczeństwie. Spot cofa czas do momentów przed wypadkiem i ukazuje, jak mogłoby do niego nie dojść. 

(AdWeek)