Kraj

Cityboard Media krytykuje IGRZ

Cityboard twierdzi, że Izba publikuje dane, które nie są autoryzowane przez firmę.

W związku z opublikowanym przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej raportem o wielkości rynku OOH w Polsce, o którym informowaliśmy w MMP24 17 lutego br., firma Cityboard Media wyraziła sprzeciw. W przesłanym mediom oświadczeniu stwierdza, że “przedstawiona przez IGRZ informacja dotycząca liczby nośników Cityboard Media Sp. z o.o. jest błędna, a Lech Kaczoń kolejny rok z rzędu podaje dane wyssane z palca. (…) Takie mało profesjonalne działanie było jednym z istotnych powodów, dla którego Cityboard Media Sp. z o.o. w lutym 2011 r. wystąpiła z IGRZ i w kolejnych latach odmówiła przekazywania tej organizacji danych odnośnie działalności, w tym danych o liczbie posiadanych nośników. Tym samym wszelkie informacje na temat Cityboard Media Sp. z o.o. publikowane przez IGRZ oraz Lecha Kaczonia są nieautoryzowane”.

Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami IGRZ.