M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's z "rewolucyjną" słomką

( red. ) | 22 lutego 2017, 06:00

Agencja Golin wystartowała z zabawną akcją.

Agencja Golin wystartowała z akcją dla sieci McDonald's, która ma na celu promowanie innowacyjności. Sieć wprowadziła słomkę do shake'ów z trzema dziurkami - tak aby łatwiej było zmieszać smaki. Słomka ma kształt litery J. Strategicznie rozmieszczone otwory mają zapewniać nowe doznania smakowe. W spocie wystąpili youtube'owi influencerzy, jak Austin Evans, ale jednym z bohaterów spotu jest również Darci Forrest, dyrektor zespołu ds. innowacji McDonald's, który w humorystyczny sposób i z przymrużeniem oka opowiada o pracach technicznych nad stworzeniem słomki. O nowej technologii słomki twórcy opowiadają, podnosząc ją do rangi wynalazku z kategorii inżynierii genetycznej albo nowinki lotniczej. Na razie firma wyprodukowała 2 tys. słomek. Będą dostępne w wybranych przez sieć restauracjach wraz z Chocolate Shamrock Shake.

(Creativity Online)

Czytaj więcej na temat: , ,