M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kontrowersyjna kampania promująca nowy serial Netfliksa

( red. ) | 23 lutego 2017, 06:00

Serial o zombie żywiących się ludzkim mięsem promuje się mocnym przekazem wizualnym.

W Niemczech wystartowała kontrowersyjna kampania promująca serial produkcji Netfliksa - "Santa Clarita Diet" z Drew Barrymore w roli głównej. Serial opowiada historię kobiety, która została zombie i odżywia się ludzkim mięsem. Kampania promująca serial wystartowała w mediach cyfrowych oraz na outdoorze w Niemczech. Komunikaty OOH wygenerowały wiele komentarzy dotyczących zasadności ukazywania pociętych ludzkich szczątków albo kończyn opakowanych jak jedzenie w barach typu fast food.
Na billboardach można na przykład zobaczyć ludzkie palce ułożone w opakowaniu tradycyjnie wykorzystywanym do serwowania frytek, ramię owinięte w folię spożywczą jak klasyczne burrito czy burger nadziewany mięśniem sercowym, na którym wyraźnie widać aortę i sploty naczyń krwionośnych.
Jeden komunikat szczególnie mocno zagrał na wrażliwości niemieckich przechodniów: palec wskazujący solidnie zgrillowany, przyprawiony i pocięty na wzór najpopularniejszej niemieckiej przekąski - Currywurst.
Za kreację kampanii odpowiada agencja z Los Angeles - And Company.
Serial "Santa Clarita Diet" wystartował 3 lutego.

(AdWeek)

Czytaj więcej na temat: , ,