M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Rynku Rolnego szuka agencji reklamowej

Katarzyna Kacprzak | 27 lutego 2017, 06:00

Szacunkowa wartość budżetu to ponad 2,5 mln zł.

Agencja Rynku Rolnego rozpoczęła postępowanie, w wyniku którego ma zostać wybrana agencja reklamowa do przeprowadzenia kampanii promującej unijny program "Owoce i warzywa w szkole”. Zadaniem agencji będzie m.in. przygotowanie serialu animowanego, spotów radiowych i TV, strony internetowej, prowadzenie działań PR oraz opracowanie planu i emisja w radiu, TV i internecie.

Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: zasięg oddziaływania kampanii (waga 40), doświadczenie zespołu twórczego, który będzie pracował nad realizacją kampanii (waga 35) oraz cena (waga 25). Szacunkowa wartość budżetu to ponad 2,5 mln zł (bez VAT). Umowa z wybraną agencją będzie obowiązywać do końca lipca 2017 r.  Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu mija 4 kwietnia br. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 75 tys. zł.