Zagranica

Cadillac z emocjonalnym przekazem o równości

Marka samochodu przygotowała serię spotów w związku z rozdaniem Oscarów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2SB4CbFB7OU%22%7D
Marka luksusowych samochodów Cadillac wystartowała z kampanią reklamową. Pierwszą odsłonę kampanii przygotowała na potrzeby emisji podczas rozdania Oscarów. Pierwszy spot pt. “Carry” zawiera silny przekaz o działaniu ponad podziałami, idei braterstwa i ludzkiej równości. Minutowy spot opowiada o wewnętrznych społecznych podziałach. Film kładzie również nacisk na odwagę w przełamywaniu sztucznych podziałów – jest zmontowany z czarno-białych fragmentów filmów z protestów ulicznych albo istotnych amerykańskich wydarzeń.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2SB4CbFB7OU%22%7D
Taką strategie komunikacji wizualnej Publicis kontynuuje ubiegłoroczne działania dla marki pod hasłem “Dare greatly”.
Publicis New York na potrzeby kampanii opracowało również trzy inne spoty, nawiązujące do historii marki oraz kultywowanych od lat wartości podążania za marzeniami i samorealizacji.

(AdWeek)