M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa strona Multikina

Katarzyna Woźniak | 1 marca 2017, 06:00

Nowa strona sieci ma odpowiadać na rosnące wymagania digitalowe.

Jak poinformowało biuro prasowe Multikino, wystartowała nowa strona WWW. Sieć kin należąca do Grupy VUE wczoraj wystartowała z platformą, która ma być zaprojektowana według najnowszych światowych trendów. Strona ma odpowiadać dynamicznym zmianom w digital marketingu i pozwala szybko rezerwować oraz kupować bilety do kina – konto klienta zakładane jest jednym kliknięciem za pomocą Facebooka lub Gmail Connect.
Biuro prasowe zaznacza, że obecnie już ponad 50 proc. ruchu na stronie odbywa się przy użyciu urządzeń mobilnych, które generują 30 proc. całej sprzedaży oraz rezerwacji biletów online. W związku z tym nowa strona internetowa została przygotowana według założenia "responsive web design”.
Co drugie miejsce w naszych kinach jest rezerwowane lub kupowane przez naszą stronę WWW - to setki tysięcy biletów rocznie. Nowy serwis pozwala zakładać konta użytkowników jednym kliknięciem za pomocą Facebooka i Gmail Connect, a następnie łatwo rezerwować oraz kupować bilety. Nowa strona WWW ma ciemny layout.
Prace koncepcyjne nad powstaniem nowej strony rozpoczęły się jesienią 2015 r. i obejmowały projekty dla rynków: brytyjskiego, polskiego, niemieckiego i włoskiego. Każdy z nich ma inną specyfikę i uwzględnia lokalne wyzwania. W Polsce proces rezerwacji jest niezależny od kupowania biletów, a rezerwacje w odróżnieniu od systemów zagranicznych są bezpłatne.
Uruchomienie nowego serwisu wyposażonego w platformę Expierience Sitecore ma pozwolić sprostać dwóm z największych wyzwań stawianych przed kinowym digitalem – podnoszeniu wartości średniego zakupu oraz zwiększaniu częstotliwości wizyt w kinach. Platforma ma pozwalać sieci Multikino sprawnie segmentować i personalizować wyświetlane treści oraz tworzyć dedykowane wysyłki e-mailingowe.
Wytyczne do projektu graficznego strony WWW zostały przygotowane przez agencję TH_NK z Wielkiej Brytanii. Jej wdrożeniem w Polsce zajęła się agencja Inifnity. Ze względu na doświadczenie we wprowadzaniu platform Sitecore agencja Infinity obecnie odpowiada za przygotowanie i uruchomienie całego rozwiązania na rynku włoskim i niemieckim, gdzie znajdują się sieci kinowe Grupy VUE.

Czytaj więcej na temat: , , , ,