Kraj

CCC z doskonałymi wynikami

Marka startuje też z nową kampanią reklamową.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FasLnRYzfHiM%22%7D
Sieć CCC po ogłoszeniu swoich wyników finansowych wystartowała z wiosenną wielokanałową kampanią reklamową. CCC kontynuuje strategię komunikacyjną pod hasłem “Go for more – Idę po więcej”. Działania promocyjne podkreślają, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie po więcej z życia. W ramach jednej platformy komunikacji przedstawione są różne typy kobiet oraz definicje ich potrzeb. Sieć zachowała modułową formę kampanii, wyrażającą się w wiosennych wersjach haseł i kobiecych manifestach: “Idę, bo świat czeka”, “Idę pewna swego”, “Idę pod prąd” oraz finałowe “Idę po więcej”.
Kampania prowadzona będzie od 1 marca przez prawie dwa miesiące w formie 30- i 15-sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_pgcEeLjrEQ%22%7D
W kampanii wiosennej sieć zdecydowała się na wykorzystanie dwóch rodzajów spotów – 30-sek. z manifestami, a także z prezentacją cen produktów i informacją o materiale, z jakiego produkty są wykonane (“skóra naturalna”). W kampanii wykorzystywane będą również skróty reklam – 15-sek. spoty.
W Polsce kampania realizowana będzie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat, dużej liczbie stacji tematycznych oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City i Helios.
Aktywność będzie mocno wspierana również w internecie, gdzie uruchomiona została nowa wiosenna odsłona strony produktowej, w głównych wizerunkowych kobiecych portalach oraz w social mediach: Facebook, Instagram, YouTube. Jak zapewnił dyrektor marketingu CCC Marek Kmiecik, kampanię poprzedzała realizacja największej w historii marki sesji fotograficznej. Zdjęcia mają pozostawać w klimacie bliskim kobietom, a jednocześnie inspirować do działania i wspierać w aktywności. 
CCC postawiło na sprawdzony w poprzedniej realizacji zespół twórców. Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja Change, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon.
W spotach ponownie został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry – “These boots are made for walking” wykonany przez znaną polską wokalistkę Mary Komasa. Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej, kampanię internetową w Polsce i działania w social mediach odpowiada OS3.

CCC z doskonałymi wynikami
Wczoraj odbyła się również konferencja prasowa prezentująca ostatnie wyniki finansowe CCC. Spółka obuwnicza w IV kwartale minionego roku zarobiła 186,6 mln zł. To o 77 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem 2015 r.
W opublikowanym raporcie finansowym CCC podaje, że zysk netto w IV kwartale 2016 r. wyniósł 186,6 mln zł wobec 105,2 mln zł w tym samym okresie 2015 r. Zysk operacyjny wyniósł 218,1 mln zł wobec 118,3 mln zł zysku rok wcześniej. Według raportu ten wynik został osiągnięty przy przychodach w wysokości 1,13 mld zł wobec 755,4 mln zł rok wcześniej. Ogółem przychody ze sprzedaży detalicznej w 2016 r. stanowiły 85,8 proc. całości sprzedaży od klientów zewnętrznych, przy 5,2 proc. sprzedaży hurtowej oraz 9 proc. sprzedaży w kanale e-commerce. Największym rynkiem sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych wciąż pozostaje Polska, której udział w łącznej sprzedaży w 2016 r. wyniósł 61,7 proc. w porównaniu z 65,8 proc. w 2015 r. (spadek udziału wynika z dynamicznej ekspansji na rynkach zagranicznych oraz wprowadzenia nowego kanału dystrybucji).
Na dzień 31 grudnia 2016 r. sieć sprzedaży grupy kapitałowej CCC obejmowała 862 placówki sieci CCC.