Kraj

IQ Marketing dla Whiskas

Marka Whiskas realizuje kampanię promocyjną z okazji Światowego Dnia Kota.

Twarzą kampanii Whiskas (Mars Polska) została Anna Dereszowska, która przy współpracy z marką zaprojektowała linię gadżetów. Puszki na karmę oraz maty pod kocią miskę stworzone przez Annę Dereszowską dostępne są w wybranych sklepach w całej Polsce, m.in. w sieci Tesco, Carrefour, Kaufland, Intermarche, Dino, Mila oraz w sklepach internetowych z karmą dla zwierząt. Prezent dla kota w postaci metalowej puszki można otrzymać gratis przy zakupie dowolnych produktów Whiskas za min. 20 zł, matę można odebrać za zakup produktów Whiskas o wartości min. 15 zł.
Światowy Dzień Kota wypadał 17 lutego, ale kampania będzie realizowana przez kilka tygodni. 
Komunikacja promocji obejmuje spot TV 10-sekundowy, kampanię online, materiały wideo w internecie z Anną Dereszowską, aktywności w social mediach, materiały POS w sklepach oraz działania PR.
Za koncepcję, kreację i realizację akcji promocyjnej, w tym produkcję wideo do internetu odpowiada agencja IQ Marketing. Spot TV informujący o aktywacji przygotowała agencja BBDO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.