Zagranica

Głód ogłupia w kampanii Snickersa

Wystartowała nowa odsłona kampanii batonów z orzechami autorstwa BBDO New York.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fmj3bPVC1_4c%22%7D
Wystartowała nowa odsłona kampanii batonów Snickers z portfolio firmy Mars. Za kreację spotów odpowiada BBDO New York. W pierwszym spocie chirurg popełnia błąd w sztuce: zaszywa w trzewiach pacjenta smartfon. Podczas obchodu dzwoni do niego żona, więc odbiera telefon “przez skórę” pacjenta. W spocie “The News” żaden z prezenterów wiadomości nie jest w stanie wypowiedzieć poprawnie swojej kwestii – słyszymy tylko jedną samogłoskę.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FN7xKyR_Z-wk%22%7D
Okazuje się, że ich sufler z głodu zasnął na klawiaturze, dlatego na prompterze oglądają tylko jedną literę.

(AdWeek)