M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volvo promuje model V90 Cross Country [wideo]

Maciej Florek | 2 marca 2017, 06:00

Wielokanałową kampanię zaplanował i kupił Mindshare.

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa nowego modelu Volvo – V90 Cross Country. Głównym kanałem komunikacji marki Volvo jest telewizja. 30-sekundowy spot emitowany jest na antenach wiodących stacji telewizyjnych z grup: TVN, TVP, Polsat i ZPR. W działaniach wykorzystywana jest także dłuższa, 60-sekundowa wersja spotu emitowana przy wydarzeniach sportowych oraz w kinach. Kampanię uzupełniają aktywności prowadzone w internecie. W kampanii wykorzystano również kreacje richmediowe oraz serwisy VoD. Kampania OOH realizowana jest w kinach – obok emisji 60-sekundowych spotów – na digital poster i wideowall oraz na lotnisku Chopina w postaci nośnika typu premium backlight.

Za opracowanie strategii, planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska. Kreację przygotowały zespoły Grey Group Poland wraz z Sataku i Spicy Mobile, którym powierzono opracowanie kreacji richmediowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,