M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Russel & Bromley ogłaszają przetarg na obsługę digitalową

( red. ) | 3 marca 2017, 06:00

Twórca ulubionych butów Theresy May poszukuje agencji, która pomoże mu rozwinąć działalność e-commerce.

Brytyjska marka ze 137-letnią tradycją Russell & Bromley ogłosiła przetarg na obsługę digitalową. Ulubiona marka butów brytyjskiej premier Theresy May chce rozwinąć działalność e-commerce. Pierwszy sklep internetowy marka otworzyła w 2012 r., a twórcą sklepu była agencja Venda.
Firma powstała w 1880 r. i wciąż sprawuje nad nią kontrolę rodzina założycieli - Bromley. Firma odnotowała spadek o 4,9 proc. w obrotach w 2015 r., do 114,7 mln funtów. Zysk brutto ze sprzedaży w omawianym okresie spadł o 12,5 proc., do 16,6 mln funtów.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,