M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rusza kolejna odsłona kampanii DayUp [wideo]

Maciej Florek | 3 marca 2017, 06:00

Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach DOOH.

Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej przekąski DayUp. Tak jak poprzednio hasłem kampanii jest: "Nie pozwól karmić się ściemą”. Kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej "DayUp scanner”. Dzięki niej można sprawdzać skład produktów spożywczych, oceniać ich uczciwość oraz samemu włączyć się w walkę o lepszą żywność poprzez zgłaszanie produktów do aplikacji.

Działania będą powadzone w TV, digitalu i na nośnikach DOOH. 30- i 15-sekundowe spoty będą emitowane w głównych stacjach TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat. Dodatkowo w TVN emitowane będą spoty sponsorskie. Kampania online obejmie działania display, mobile oraz wideo. Działania obejmują również komunikację na ekranach LCD w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Kreację przygotowała agencja K2 Media.