M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łaciate wraca na ekrany i billboardy

Katarzyna Woźniak | 3 marca 2017, 06:00

Zrelaksowane krowy ponownie promują produkty Mlekpolu.

W marcu Mlekpol wraca z kampanią dla linii Łaciate. Kampania będzie miała odsłony w OOH i telewizji. Firma zachęca do sięgania po mleka marki i serki do smarowania.
Marka Łaciate ma już 21 lat - jesienią wystartowała urodzinowa odsłona kampanii.
W marcu w całej Polsce pojawią się billboardy przypominające o pochodzeniu serków Łaciatych do smarowania – "Z natury na kanapkę”. W telewizji i internecie zagości spot promujący mleko Łaciate – "Białe po mamie, zdrowe po byku”. Za kreacje obu kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za zakup mediów MEC.

Czytaj więcej na temat: , , ,