Kraj

Portland Polska promuje swoje usługi

Broker reklamy zewnętrznej, firma Portland Polska, rozpoczęła kampanię promującą swoje usługi w zakresie planowania, zakupu i realizacji kampanii reklamowych w...

Broker reklamy zewnętrznej, firma Portland Polska, rozpoczęła kampanię promującą swoje usługi w zakresie planowania, zakupu i realizacji kampanii reklamowych w tym medium. Na jej potrzeby wykorzystano nośniki stacjonarne i przyczepy reklamowe (mobile). Wczoraj, przez cały dzień, przed 8 firmami (domy mediowe The Media Edge, Starcom, Universal McCann, MindShare, MediaCom i Initiative Media, agencja reklamowa Saatchi & Saatchi oraz koncern tytoniowy BAT) stały mobile Agory Mobile, na których eksponowany był plakat autopromocyjny Portlandu. Od dziś, przyczepy reklamowe będą przez tydzień jeździły po Warszawie. Równocześnie na ponad 170 tablicach reklamowych (o formatach 12 m x 3 m, 4 m x 3 m i 5,04 m x 2,38 m), w 6 największych miastach Polski zostanie wyklejony inny motyw reklamowy tej kampanii. Broker chce tym samym przekonać firmy korzystające z reklamy zewnętrznej do korzystania ze swoich usług, w ramach których Portland oferuje sieci precyzyjnie wyselekcjonowanych i dobranych na potrzeby konkretnych kampanii nośników. Na dowód jakości swojej oferty, firma chce przebadać efekty swojej kampanii autopromocyjnej. Portland Polska należy do międzynarodowej sieci firmy Portland International z siedzibą w Londynie. Jest ona częścią holdingu WPP Group, w której skład wchodzą m.in. międzynarodowe agencje sieciowe Ogilvy & Mather Worldwide i J. Walter Thompson Co. oraz grupa firm badawczych Kantar. (JP)