M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anna Putts szefową komunikacji marketingowej UPC Polska i spółek Liberty Global w regionie

Maciej Burlikowski | 3 marca 2017, 06:00

Była szefowa marketingu Samsunga będzie nadzorowała komunikację największego w kraju operatora kablowego oraz spółek Liberty na Węgrzech, Słowacji, w Czechach i Rumunii.

Anna Putts, która od wiosny 2014 r. była szefową marketingu Samsung Electronics Polska, a która niedawno rozstała się z tą firmą, będzie nową szefową komunikacji marketingowej UPC Polska, największego w kraju operatora sieci kablowej, oraz spółek należących do Liberty Global, właściciela UPC, w czterech krajach naszego regionu, czyli na Węgrzech, Słowacji, w Czechach i Rumunii.

Przed przyjściem do Samsunga Anna Putts przez siedem lat (od 2007 r.) pracowała w ITI Neovision, operatorze platformy satelitarnej N, a po połączeniu z Canal+ - platformy NC+, w tym przez ostatnie trzy lata jako szefowa marketingu.

W UPC Polska miało niedawno miejsce personalne "trzęsienie ziemi" na wysokim szczeblu - jednocześnie odeszli: Tomasz Izydorczyk, dyrektor marketingu, Tomasz Dakowski, dyrektor sprzedaży, oraz Zoltan Bodnar, szef finansów. 

W październiku ub.r. UPC Polska podpisało wstępną umowę przejęcia Multimedia Polska, trzeciego co do wielkości operatora kablowego na polskim rynku, oferując jego dotychczasowym akcjonariuszom 760 mln dol., czyli ok. 3 mld zł. Wciąż czeka na zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w tej sprawie.

Na koniec ub.r. UPC Polska obsługiwało 1,439 mln klientów. Oznacza to, że w ciągu minionego roku minimalnie (o 2,4 tys.) mu ich ubyło. Jednocześnie jednak łączna liczba usług (telewizji, internetu, telefonii) świadczonych przez operatora klientom wzrosła w ciągu roku - z 2,84 do 2,95 mln. W zasięgu sieci kablowej UPC było ponad 3,15 mln gospodarstw domowych, w całym minionym roku operator przyłączył do sieci 185 tys. domów.
Według danych na koniec września ub.r. Multimedia Polska obsługiwała 835 tys. klientów, którzy opłacali w sumie 1,74 mln usług, a jej sieć docierała do 1,63 mln gospodarstw domowych.