Zagranica

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Promocja filmu z udziałem Emmy Watson odbywa się we współpracy z Unileverem, P&G i Sony.

Disney przed premierą "Pięknej i bestii" rozpoczyna współpracę z wielkimi markami
Disney intensyfikuje działania promocyjne przed premierą filmu “Piękna i bestia” z udziałem Emmy Watson. Disney rozpoczyna współpracę z wielkimi korporacjami w ramach akcji promocyjnych: P&G, Sony Mobile oraz Unilever. Marki z portfolio gigantów, które szczególnie będą widoczne w kontekście tej produkcji, to Persil i  Olay, do premiery chętnie “przytulili się” również Comparethemarket, HomeAway, agencja nieruchomości Hamptons International. Film będzie miał premierę 17 marca.
W ramach promocji Sony Mobile będzie oferować każdemu, kto kupi smartfon Xperia w sieci O2 w marcu, abonament sześciomiesięczny z dostępem do usługi strumieniowej DisneyLife. Działanie jest wspierane intensywną kampanią na OOH, w mediach cyfrowych, prasie, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży O2. Persil ma w planach sprzedaż 1,9 mln opakowań promocyjnych swoich proszków, które będą zawierać vouchery o wartości 5 funtów do wykorzystania w Disney Store – te działania również będą wielokanałowo komunikowane.
Marka Olay z kolei organizuje akcję “Zaczarowane wakacje” i umożliwia wygranie wycieczki do Nowego Jorku. Działanie będzie wspierane w mediach cyfrowych.

(Campaign)