Kraj

Papaya z europejskim projektem dla Toyoty

W Sofii nakręcono kampanię odświeżonej wersji Yarisa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F91OSeo1gm88%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Japoński koncern motoryzacyjny Toyota zaprezentował właśnie oficjalnie na targach w Genewie odświeżoną wersję swojego kompaktowego bestsellera, czyli Toyoty Yaris. Główną nowością jest powrót do 1,5-litorwych silników benzynowych, które zastąpiły wcześniejsze jednostki o pojemności 1,33 l. Z siedmiu do dziewięciu zwiększono także liczbę dostępnych kolorów.

Z tej okazji Toyota zaprezentowała także nową kampanię reklamową Yarisa. Film reklamowy na europejskie rynki zrealizowało polskie studio Papaya Films. Zdjęcia nakręcono w styczniu br. w stolicy Bułgarii. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski, a autorem zdjęć jest Tony Brown. Za kreację odpowiada dział marketingu Toyota Motor Europe.