Producent jogurtów Bakoma rozpoczyna kilkumiesięczną akcję reklamową jednego z flagowych produktów portfolio. Jogurt Naturalny Gęsty ma występować w kampanii jako obiekt kulinarnych inspiracji. Jak zapewnia biuro prasowe, na potrzeby kampanii przygotowano kilkadziesiąt filmów. Za pomysł i realizację projektu odpowiada UM (IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Studios.
Całoroczna kampania ma być tak zaplanowana, aby produkt wpasował się w odpowiednie momenty życia konsumentów. Osią kampanii jest intensywny trend kulinarny, który zdominował aktywności Polaków oraz zaowocował wieloma produkcjami kulinarnymi w mediach.
– Moda na gotowanie jest szczególnie bliska grupie docelowej produktu Bakomy. Według badań TGI 47 proc. kobiet powyżej 30. roku życia deklaruje uwielbienie dla gotowania, a 57 proc. korzysta z przepisów. Jeśli popatrzymy na to, kto decyduje o codziennych zakupach, to aż 92 proc. pań przyznaje się, że to one są decydentami – mówi Agnieszka Barańska, media manager w UM.
Głównym kanałem komunikacji wykorzystanym w najnowszej kampanii Bakomy będzie Facebook. Na potrzeby akcji zespół UM i Mediabrands Studios przygotował 40 filmów, w których pokazuje różnorodne przepisy na wykorzystanie jogurtu w potrawach. Produkcje inspirowane są jednym z najpopularniejszych fanpage’ów kulinarnych Tasty. Do udziału w kampanii produktów marki Jogurt Naturalny Gęsty zostanie zaangażowanych około 20 influencerów. Za produkcję filmów odpowiada studio ClipShop.
Najnowsza kampania jogurtu rozpoczyna się 8 marca br. Kolejne filmy będą publikowane raz w tygodniu, a ich zawartość będzie adekwatna m.in. do pory roku, wyjątkowego momentu związanego np. ze świętami. Kampania potrwa do końca tego roku.