Kraj

Druga odsłona kampanii realizowanej przez Publicis dla Renault Polska [wideo]

Działania są prowadzone pod hasłem "Historia prawdziwej pasji".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F5CMuvIGATbo%22%7D
Ruszyła druga odsłona kampanii “Renault True Stories”. To kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją “Historia prawdziwej miłości”. Narrację Renault będzie realizować przez cały rok, prezentując nowe modele samochodów poprzez prawdziwe doświadczenia realnych bohaterów.

Seria działań skupionych dookoła idei true stories przygotowanych przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmie działania w internecie i kinach. Każdą odsłonę prawdziwych historii wspiera także konkurs – w tym wypadku z okazji Dnia Kobiet. O szczegółach marka informować będzie na swoim profilu w Facebooku, kanale YouTube oraz dedykowanej kampanii stronie. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Truskavka.