Kraj

Agnieszka Somerville dyrektorem dystrybucji NBCUniversal w Polsce

Agencja Program będzie wspierała nadawcę w dystrybucji kanałów na naszym rynku.

Agnieszka Somerville dyrektorem dystrybucji NBCUniversal w Polsce
NBCUniversal International Networks, właściciel kanałów 13 Ulica, SciFi, E! Entertainment Television i Universal Channel, powołało Agnieszkę Somerville na stanowisko director of affiliate sales Poland. Zastąpiła Pawła Kolasę, który zakończył współpracę z firmą.

Do zadań Somerville będzie należało koordynowanie wszystkich działań dystrybucyjnych związanych z portfolio kanałów NBC w Polsce, zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami i rozwój firmy w zakresie new business. Dyrektor dystrybucji będzie pracowała w centrali firmy w Londynie i raportowała bezpośrednio do Jo Sherlock, vice president affiliate sales, UK & Emerging Markets.

Agnieszka Somerville ma ponad 16-letnie doświadczenie w sektorze mediów i dystrybucji. Ostatnio pracowała w Lebara Play, gdzie pełniła funkcję head of content acquisition i kierowała strategią kontentową serwisu OTT, udostępniającego ponad 200 kanałów na terenie Europy i Australii. Dotychczas obejmowała przede wszystkim stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i marketingiem. Pracowała m.in. dla takich firm, jak: AMC Networks International, Chellozone & Chello Central Europe, DMC i Wizja TV.

Działania w zakresie dystrybucji kanałów NBC na terenie Polski będą prowadzone przez agencję Program. Agencja ma ponad 15-letnie doświadczenie we wsparciu międzynarodowych marek telewizyjnych na polskim rynku. Program jest częścią grupy kapitałowej 4Fun Media. Wcześniej NBC nie miało w Polsce agenta sprzedaży. W polskim biurze działał zespół skierowany do współpracy z operatorami.

Jesienią ub.r. biznes NBC w Polsce przeszedł gruntowne zmiany, o czym pisaliśmy w MMP24.pl – ostatnio w wydaniu z 26 września 2016 r.