M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mitsubishi zagrało na nosie stereotypom z okazji Dnia Kobiet

( red. ) | 10 marca 2017, 06:00

180LA z materiałem dla producenta samochodów o wypasionej damskiej bryce.

180LA i Mitsubishi z okazji Dnia Kobiet przygotowało spot igrający ze stereotypami i uprzedzeniami płciowymi. Spot "We run the lane" przypomina koncepcją program "Pimp my ride". Głównymi bohaterami spotu są model Outlander Sport i niekonwencjonalna postać kobieca, która miała własny pomysł na samochód i postanowiła wprowadzić go w życie. Spot zaczyna się od komentarzy z social mediów, które komentują wygląd i możliwości samochodu - w przekonaniu, że właścicielem jest mężczyzna. Dumną właścicielką wypasionej bryki okazuje się kobieta - Phylicia Lofton.

(Agency Spy)

Czytaj więcej na temat: ,