Zagranica

Marka Guinness rozstrzygnęła przetarg na obsługę cyfrową

Budżetem cyfrowym zajmie się agencja R/GA.

Guinness, marka ciemnego piwa z portfolio Diageo, wybrała R/GA London jako swoją agencję cyfrową.
Poza Wielką Brytanią budżetem ATL opiekuje się globalnie Abbott Mead Vickers BBDO. Budżet ten został przejęty w 1998 r. od agencji Ogilvy & Mather. AMV BBDO nadal będzie odpowiadać za tworzenie treści w mediach społecznościowych w Europie.
Agencja Iris pozostaje podmiotem obsługującym światowy trade i działa niezależnie od R/GA.
R/GA w związku z wygranym przetargiem zatrudniła Jona Andrewsa, byłego partnera zarządzającego i szefa innowacji w Ogilvy & Mather, a także Marka Fairbanksa, byłego dyrektora kreatywnego w Havas London, jako team kreatywnych reżyserów.

(Campaign)