M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Fiat świętuje 60-lecie swojej "pięćsetki"

Maciej Burlikowski | 10 marca 2017, 06:00

Kampanię "Forever young" przeprowadzą Leo Burnett i Maxus.

FCA Poland SA, krajowy oddział Fiat Chrysler Automobiles, importer i dystrybutor samochodów Fiat, rozpoczyna działania komunikacyjne związane z przypadającym w tym roku 60-leciem modelu Fiat 500 (jego pierwsza wersja została zaprezentowana 4 lipca 1957 r. w Turynie).

Głównym elementem obchodów tej rocznicy będzie kampania komunikacyjna pod hasłem "Forever young, since 1957". Producent przekonuje, że Fiat 500 to dużo więcej niż tylko samochód - w ciągu 60 lat stał się prawdziwą pop-ikoną. Symbol włoskiego stylu, który przez dziesiątki lat  nie wyszedł z mody. Na przestrzeni lat zdobył serca miłośników piękna i oryginalności. Na tym założeniu oparta jest cała kampania komunikacyjna, opracowana przez agencję Leo Burnett. Kampania, którą zaplanowano do 4 lipca br., będzie się rozwijać za pośrednictwem różnych środków i różnych języków, których wspólnym tematem będzie zetknięcie się współczesności z inspiracją vintage lat 60. XX w. Towarzyszyć tej kampanii będzie specjalne logo obecne przez cały jubileuszowy rok we wszystkich kanałach i na każdym produkcie związanym z rodziną 500. W każde charakterystyczne „500" wpisane jest hasło „Forever young", które akcentuje naturę i wartości ikony Fiata. Plan komunikacji zakłada obecność w telewizji, internecie i radiu.

Planowaniem i zakupem mediów dla FCA będzie zajmował się dom mediowy Starcom (Publicis Media), który w wyniku rozstrzygniętego przetargu (obejmującego cały region EMEA) przejmie obsługę tego budżetu od Maxusa (GroupM/WPP).