M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Getin Bank reklamuje oszczędności: "Ciesz się spokojem..."

Maciej Burlikowski | 13 marca 2017, 06:00

Kolejny projekt reklamowy Deloitte Digital i MediaVestu dla banku.

Getin Noble Bank (marka: Getin Bank) ruszył z nową kampanią reklamową, w której promuje konta oszczędnościowe "Na dobry początek" z oprocentowaniem 2,5 proc. w skali roku (dla nowych klientów). To oferta promocja - na 4 miesiące i dotyczy kwot do 100 tys. zł.

Kampania reklamowa pod hasłem "Ciesz się̨ spokojem, jaki dają oszczędności" potrwa do 21 maja br. Spoty będą emitowane w sieci kin Cinema City, najpopularniejszych stacjach telewizyjnych i w internecie, m.in. w serwisie VoD i w YouTube. Równocześnie w placówkach Getin Banku pojawią się plakaty i ulotki informacyjne.

Kampania została przygotowana przez agencję reklamową Deloitte Digital, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.

- Nasza kampania ma walor edukacyjny; pokazuje, że odkładanie pieniędzy ma sens. Chcemy, aby dzięki niej klienci Getin Banku zaczęli jeszcze bardziej świadomie planować domowe budżety, nie zapominając o tym, jak ważne jest odkładanie środków i jak wiele satysfakcji daje poczucie finansowego bezpieczeństwa. To właśnie możemy zyskać dzięki oszczędnościom - przekonuje Marcin Wójtowicz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Getin Noble Banku.