M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Łysiak przechodzi z YouTube do Group One

Maciej Florek | 13 marca 2017, 06:00

Będzie pomagać klientom Value Media budować ich własny kontent na platformach typu YouTube czy Facebook. Docelowo ma też stworzyć osobną strukturę współpracującą ze wszystkimi spółkami Group One.

Value Media (Group One) ogłosił kolejny transfer - do jego zespołu dołącza Marta Łysiak, od 2008 r. związana z Google, przez ostatnie dwa lata była CEE strategic partner managerem w londyńskim oddziale YouTube. Współpracowała z największymi youtuberami i doradzała kluczowym klientom Google, jak budować kontent i komunikować się z widownią YouTube w naszym regionie. Była zaangażowana w projekty m.in. dla Nestle, Avonu,
L'Oreal, Unilevera, ING, Millennium, Allegro, Asosu, BBC, Tymbarku.

Marta Łysiak dołącza do Value Media, docelowo będzie jednak tworzyć osobną strukturę, ściśle współpracując ze wszystkimi spółkami Group One. Będzie pomagać klientom Value Media budować ich własny kontent na platformach typu YouTube czy Facebook.

- Zdecydowałam się na przejście do Group One, bo tu będę miała szansę zbudować zupełnie nową jakość. Niezależność grupy i duża elastyczność działania mają ducha start-upu. A tylko w takim niekorporacyjnym klimacie da się działać na tyle szybko, by dobrze robić digital, który zmienia się z dnia na dzień. Moim celem jest tworzenie w Polsce takiej komunikacji marek w socialu i YouTube, w którą internauci będą chcieli sami realnie się angażować. Współpracę z influencerami da się budować "bez obciachu”, autentycznie, tak żeby wydobyć z niej to, co najlepsze dla marki - mówi Łysiak.