Kraj

Reserved rozpoczyna sezon wyprzedaży i wspiera je akcją BTL

LPP SA, producent odzieży, rozpoczyna akcję zimowych wyprzedaży w salonach marki Reserved. Większość towarów z kolekcji jesień-zima zostanie przeceniona o...

LPP SA, producent odzieży, rozpoczyna akcję zimowych wyprzedaży w salonach marki Reserved. Większość towarów z kolekcji jesień-zima zostanie przeceniona o kilkadziesiąt procent. Akcja wyprzedażowa będzie komunikowana mailingiem do osób zapisanych w bazie adresowej Reserved, materiałami POS i specjalnymi aranżacjami witryn sklepowych, a także w internecie poprzez witrynę firmową www.reserved.pl. Równolegle LPP prowadzi dwie inne akcje marketingowe – kampanię wizerunkowo-sprzedażową na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych w największych miastach i konkurs lojalnościowy wspólnie z Nokia Club (konkurs ten zapewnia zwiększony ruch w salonach Reserved, bowiem jednym z warunków uczestnictwa w walce o nagrody jest odwiedzanie sklepów tej marki raz w tygodniu i odczytywanie tam zmieniających się “haseł tygodnia”). (MG)