Kraj

MBank w konwencji musicalu

Kampanię programu rabatowego mOkazje, która potrwa dwa miesiące, przygotowały: Grey Group, Tango Production i Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQ9i8N4qMHns%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH-spqhsrX7U%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIt-xSPQ6--o%22%7D
Bank mBank (Grupa Commerzbank) przygotował dwumiesięczną kampanię reklamową swojego programu rabatowego mOkazje. Bank postawił na muzyczną konwencję – przygotowano trzy filmy reklamowe, w których każdy z bohaterów śpiewająco mówi o tym, jak łatwo dostał „zwrotkę z mOkazji”.

– W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub Blikiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty – mówi Rafał Borkowski, zastępca dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej mBanku.

Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty w reżyserii Anny Maliszewskiej wyprodukowało studio Tango Production, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM).