Bank mBank (Grupa Commerzbank) przygotował dwumiesięczną kampanię reklamową swojego programu rabatowego mOkazje. Bank postawił na muzyczną konwencję – przygotowano trzy filmy reklamowe, w których każdy z bohaterów śpiewająco mówi o tym, jak łatwo dostał „zwrotkę z mOkazji”.
– W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub Blikiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty – mówi Rafał Borkowski, zastępca dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej mBanku.
Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty w reżyserii Anny Maliszewskiej wyprodukowało studio Tango Production, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM).