Kraj

Blue 449 wspiera reklamowy debiut Storytel w Polsce [wideo]

Spoty promujące ofertę będą emitowane w telewizji i serwisach online wideo.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLuhzIg8qQM4%22%7D
Rozpoczęła się pierwsza szerokozasięgowa kampania Storytel.pl – skandynawskiego start-upu oferującego usługę abonamentową umożliwiającą streaming audiobooków na urządzeniach mobilnych i komputerach.

Storytel oferuje dostęp do tysięcy audiobooków i ebooków w ramach miesięcznego abonamentu w wysokości 29,90 zł. Pierwszych 14 dni korzystania z aplikacji jest bezpłatnych. Po zalogowaniu w serwisie Storytel.pl i pobraniu darmowej aplikacji, wybrane książki przesyłane są na urządzenia użytkownika strumieniem w formacie MP3. Dzięki opcji zapisywania książek w trybie offline, audiobooków można słuchać także będąc poza zasięgiem sieci.

Spoty promujące ofertę Storytel będą emitowane w telewizji i serwisach online wideo. Za opracowanie strategii mediowej, planowanie i zakup mediów odpowiada Blue 449 (Publicis Media). Kreacje przygotowała szwedzka agencja Rewir oraz dział marketingu Storytel. 

Kampania jest pierwszym wspólnym projektem Storytel i Blue 449. Współpraca firm rozpoczęła się w wyniku przeglądu ofert, w którym Blue 449 pokonała dwa domy mediowe.