Kraj

Biardzki prawdopodobnie wzmocni kreację Grey Worldwide Warszawa

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa na początku 2005 r. chce zatrudnić jeszcze jednego dyr. kreatywnego. David Millingen od ponad dwóch...

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa na początku 2005 r. chce zatrudnić jeszcze jednego dyr. kreatywnego. David Millingen od ponad dwóch lat oprócz stanowiska dyr. kreatywnego polskiego oddziału agencji pełni funkcję regionalnego dyr. kreatywnego sieci Grey. Po wyborze drugiego dyr. kreatywnego pozostanie na dotychczasowym stanowisku w warszawskiej agencji, ale jego obowiązki w części przejmie nowo wybrana osoba. – Rozpatrujemy kilka kandydatur – mówi Christian Gaunt, dyr. generalny Grey Worldwide Warszawa. – Nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji, ale myślę, że nowy dyrektor kreatywny zostanie wybrany na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku. Gaunt nie podał, z jakimi osobami toczą się rozmowy. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że jednym z poważnych kandydatów jest Paweł Biardzki, ostatnio freelancer. Wcześniej pracował w działach kreacji agencji reklamowych Scholz & Friends Warszawa i Grey Worldwide Warszawa oraz pełnił funkcję senior art directora w agencji Euro RSCG Warsaw. Nie udało nam się skontaktować z Davidem Millingenem ani Pawłem Biardzkim w celu potwierdzenia tych informacji. (AMS)