Kraj

Nowa platforma komunikacyjna Castoramy przygotowana przez 2012 [wideo]

Kampania startuje na 20- lecie marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6IEGQIiVQu0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Z okazji 20-lecia działalności w Polsce Castorama detalista wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem “Razem damy radę” i rozpoczyna szerokie działania reklamowe.

Nowa strategia komunikacyjna Castoramy bazuje na najsilniejszych wartościach marki takich jak jakość obsługi klientów, doradztwo połączone z szerokim i atrakcyjnym cenowo asortymentem. 

We wszystkich spotach telewizyjnych pojawia się postać doradcy Castoramy, w którego rolę wcielił się znany stand-uper i aktor Rafał Rutkowski. W kampanii swoje odsłony będą miały zarówno spoty wizerunkowe w humorystyczny sposób zachęcające klientów do podejmowania zmian  w swoich domach, jak również seria spotów taktycznych, prezentujących zalety poszczególnych ofert produktowych.
Ważnym elementem kampanii jest coroczna loteria urodzinowa marki, w której klienci Castoramy mogą wygrać 25  tys. nagród w tym 5 samochodów. Loterię wspiera specjalna, oddzielnie przygotowana kreacja również z Rafałem Rutkowskim w roli głównej.
Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy film wizerunkowy  jest emitowany od wczoraj. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także szerokie wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.
Autorem nowej strategii i komunikacji jest agencja 2012, która tą kampanią rozpoczyna obsługę Castorama Polska. Media zaplanowały domy mediowe PHD Media Direction  i Value Media, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukował Opus Film, a za postprodukcję odpowiadał Platige Image.