Z okazji 20-lecia działalności w Polsce Castorama detalista wprowadza nową platformę komunikacyjną pod hasłem “Razem damy radę” i rozpoczyna szerokie działania reklamowe.
Nowa strategia komunikacyjna Castoramy bazuje na najsilniejszych wartościach marki takich jak jakość obsługi klientów, doradztwo połączone z szerokim i atrakcyjnym cenowo asortymentem.
We wszystkich spotach telewizyjnych pojawia się postać doradcy Castoramy, w którego rolę wcielił się znany stand-uper i aktor Rafał Rutkowski. W kampanii swoje odsłony będą miały zarówno spoty wizerunkowe w humorystyczny sposób zachęcające klientów do podejmowania zmian w swoich domach, jak również seria spotów taktycznych, prezentujących zalety poszczególnych ofert produktowych.
Ważnym elementem kampanii jest coroczna loteria urodzinowa marki, w której klienci Castoramy mogą wygrać 25 tys. nagród w tym 5 samochodów. Loterię wspiera specjalna, oddzielnie przygotowana kreacja również z Rafałem Rutkowskim w roli głównej.
Kampania będzie miała kilka odsłon, a pierwszy film wizerunkowy jest emitowany od wczoraj. Działania obejmą największe stacje telewizyjne, nośniki OOH, radio, digital, a także szerokie wsparcie BTL w marketach, gazetkach i katalogach produktowych.
Autorem nowej strategii i komunikacji jest agencja 2012, która tą kampanią rozpoczyna obsługę Castorama Polska. Media zaplanowały domy mediowe PHD Media Direction i Value Media, za działania BTL odpowiada Makata, spoty telewizyjne wyprodukował Opus Film, a za postprodukcję odpowiadał Platige Image.