Kraj

Netia planuje intensywne działania wizerunkowe

Netia SA, operator telekomunikacyjny, planuje na I kwartał przyszłego roku przeprowadzenie wizerunkowej kampanii reklamowej w mediach. Jak powiedział Jacek Trujnara,...

Netia SA, operator telekomunikacyjny, planuje na I kwartał przyszłego roku przeprowadzenie wizerunkowej kampanii reklamowej w mediach. Jak powiedział Jacek Trujnara, starszy kierownik ds. komunikacji marketingowej w Netii, będzie to kontynuacja działań z cyklu “Lepsza perspektywa” (kampanie promujące Netię jako dostawcę usług dla klientów indywidualnych i rozwiązań dla klientów biznesowych). Kampania reklamowa będzie miała miejsce w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz prawdopodobnie w prasie. Od 2002 r. kreację dla Netii opracowuje agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy (ta obsługa będzie kontynuowana również w przyszłym roku), natomiast planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się dom mediowy PanMedia Western. Obie agencje zrealizowały ostatnio jesienną (w październiku i listopadzie br.) telewizyjno-outdoorową kampanię biznesową Netii (patrz DS “MMP” z 18 października). (MB)