Kraj

Deichmann zaczyna nową kampanię z udziałem Margaret [wideo]

Działania realizują LiquidThread i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUAkuXIW_3gM%22%7D
Ruszyła wiosenna kampania marki Deichmann pod hasłem “#DziewczynyRządzą”. Bohaterką spotów promujących nową, miejską kolekcję butów jest Margaret.

Oprócz reklamy telewizyjnej w ramach zintegrowanych działań realizowane będą również m.in. kampanie bannerowe, promocja w mediach społecznościowych, reklama OOH, social PR oraz aktywacja. W ramach tej ostatniej – na stronie www.dziewczynyrządzą.pl – użytkowniczki same zdecydują, jaki rabat na buty zostanie wprowadzone do sklepów Deichmann na weekend.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja LiquidThread. “#DziewczynyRządzą” to czwarta wspólnie realizowana kampania agencji i marki Deichmann. Produkcją spotu zajął się dom Tango Production. Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Starcom.