M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje kampania pralek Bosch

Katarzyna Woźniak | 15 marca 2017, 06:00

Do końca maja potrwają działania promocyjne producenta pralek Bosch VarioPerfect (BSH).

Do 31 maja br. potrwa kampania promująca pralki Bosch VarioPerfect z technologią automatycznego systemu dozowania detergentu i-DOS. Na potrzeby zaplanowanych działań przygotowano billboard sponsorski oraz stronę internetową.
Pralki są wyposażone w specjalny system dobierania odpowiedniej ilości detergentu do każdego prania dzięki specjalnym czujnikom. W ramach akcji do końca kwietnia emitowany będzie billboard sponsorski w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także przygotowana została kampania online, której centralnym punktem jest poświęcona pralkom strona WWW, gdzie znalazł się "Poradnik perfekcyjnego prania”. Aktywności online skupiać się będą na komunikacji w portalach ogólnopolskich i działaniach dotyczących e-commerce, jak również będą obejmować obecność w mediach społecznościowych. Wiosenną kampanię pralek Bosch VarioPerfect z automatycznym systemem dozowania i-DOS wspierać będzie także komunikacja PR i materiały POS przygotowane specjalnie na jej odsłonę.
Za przygotowanie billboardu sponsorskiego odpowiada PrimeMovers Ltd. Za przygotowanie kampanii online - ACR Media House Sp. z o.o. Materiały POS przygotował Tomasz Lechociński TStudio.


Czytaj więcej na temat: , , ,