M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sterling Cooper Draper Pryce dla Heinza

( red. ) | 15 marca 2017, 06:00

Marka startuje z kampanią stworzoną dla marki na potrzeby serialu "Mad Men".

Marka Heinz, producent m.in. słynnego keczupu, postanowiła zaadaptować na potrzeby rynku kampanię przygotowaną dla marki przez Dona Drapera, bohatera serialu "Mad Men". Akcja sceny, w której bohater serialu prezentuje koncept kampanii, rozgrywa się w latach 60. Teraz marka po pół wieku startuje z działaniami - również w social mediach i na outdoorze - chociaż pierwotnie kampania autorstwa Drapera była obliczona na działania w prasie. Kampania, tak jak w serialu, jest realizowana pod hasłem "Pass the Heinz".
W serialu klient kampanię odrzucił, bo zależało mu na prezentacji butelki keczupu, czego Draper nie zrobił. W zamian za to pokazał wnętrze burgera, stek i frytki, czyli te elementy amerykańskiego menu, których Amerykanie nie wyobrażają sobie bez keczupu.
Kampania bez wątpienia ucieszy fanów serialu, który w tym roku obchodzi swoje 10-lecie premiery. Każda z legendarnych odsłon reklam dostanie swój billboard w Nowym Jorku. Szpalty udostępnili też "New York Post" i "Variety". Reklamy otrzymają wsparcie we wszystkich mediach społecznościowych marki w Stanach. Przy realizacji tej kampanii Heinz współpracuje z agencją Dawid.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,