M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Initiative wygrywa budżet firmy FFiL Śnieżka

Maciej Florek | 16 marca 2017, 06:00

Producent farb i lakierów zakończył przetarg na obsługę mediową - wynika z naszych ustaleń.

Dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy FFiL Śnieżka SA - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Agencja będzie odpowiedzialna za działania reklamowe dla takich marek jak m.in.: Śnieżka, Magnat oraz Vidaron. Initiative ma zająć się planowaniem i zakupem mediów już dla najbliższych działań reklamowych marketera. Szczegóły przetargu oraz wartość budżetu reklamowego nie są nam znane. W ubiegłym roku za planowanie i zakup mediów dla FFiL Śnieżka odpowiadał dom mediowy Maxus (WPP/GroupM).

Według danych Kantar Media wydatki reklamowe FFiL Śnieżka w mediach wyniosły w ub.r. 58,3 mln zł.