Kraj

Foster Communication odpowiada za marketing i reklamę marki 2KC

Zakłady Farmaceutyczne "Colfarm" prowadzą kampanię reklamową środka zapobiegającego powstawaniu kaca - 2KC. Działania reklamowe w okresie sylwestrowym obejmą reklamy w...

Zakłady Farmaceutyczne “Colfarm” prowadzą kampanię reklamową środka zapobiegającego powstawaniu kaca – 2KC. Działania reklamowe w okresie sylwestrowym obejmą reklamy w telewizji TVN oraz reklamy prasowe na łamach tygodników “Polityka” i “Newsweek”. Całość kampanii oparta jest na strategii i kreacji przygotowanej samodzielnie przez zespół firmy Colfarm. Przyszłoroczne działania marketingowe i reklamowe koordynować będzie agencja Foster Communication, która podpisała długoterminowy kontrakt z marketerem. W okresie karnawałowym rozpocznie się zaplanowana przez Foster Communication kampania ogólnopolska z wykorzystaniem spotów telewizyjnych w TVP i TVN oraz reklamą w prasie, jak również w innych niestandardowych mediach. Środek zapobiegający powstawaniu kaca 2KC pojawił się na rynku w maju br. Jest dostępny w aptekach, na stacjach benzynowych i w supermarketach. Największym konkurentem 2KC jest środek firmy SunFarm KC24 oraz marka Alibi. (MKS)