M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever wprowadza nową markę tabletek do zmywarek Sunlight

Maciej Burlikowski | 20 marca 2017, 06:00

Sampling i kampania w kinach.

Koncern FMCG Unilever wprowadza na polski rynek nową markę tabletek do zmywarek Sunlight. W innych krajach na świecie są one sprzedawane pod różnymi markami, np. we Włoszech pod marką Svelto, a we Francji jako Sun. W Polsce nowa marka wsparta jest siłą obecnej już na rynku chemii gospodarczej marki Cif Unilevera.

Premierę nowej marki koncern wspiera samplingiem w Multikinach oraz w wybranych sklepach internetowych oraz kampanią reklamową w telewizji (30-sekundowy spot emitowany m.in. w Polsacie, TVN i TVP) i kampanią w internecie (m.in pre-rolle w YouTube i Facebooku).

Koncept kreatywny komunikacji i kreację spotu TV przygotowała agencja MullenLowe London. Spot wyprodukowało studio Underpants. Adaptacją spotu TV na Polskę zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Scenariusz i kreację billboardu sponsorskiego, kampanii digitalowej i kinowej przygotowała agencja Advalue. Produkcję spotów digital, kinowych i billboardów sponsorskich do TV zajęło się Studio Produkcyjne Orka. Planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,