Kraj

Opus B z kampanią dla marki Perfecta [wideo]

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6spvxOpI584%22%7D
Ruszyła wiosenna kampania reklamowa marki kosmetycznej Perfecta, z udziałem ambasadorki marki, Magdaleny Różczki.

Działania będą prowadzone w telewizji, prasie i internecie. Zaplanowane są także niestandardowe działania PR w prasie
i internecie oraz aktywności w social mediach.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia. Za zakup prasy i kreację do reklam prasowych odpowiada dział marketingu firmy Dax Cosmetics, do której należy marka Perfecta. Kreację do spotu telewizyjnego przygotowała agencja Opus B.