Kraj

Agora promuje serwis Domiporta.pl

Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Ff3bRwxtPEGU%22%7D
Agoro rozpoczyna kampanię reklamową swojego serwisu Domiporta.pl. Działania  będą prowadzone w stacji TVN pod hasłem “Do szukania mieszkania”. Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Kampania potrwa przez cały rok.

Najnowszy spot reklamowy Domiporta.pl przedstawia serwis jako wygodne narzędzie do przeglądania ofert nieruchomości – zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego. Spot reklamowy został przygotowany przez SVG Studio (Agora). – W kampanii reklamowej Domiporta.pl postawiliśmy przede wszystkim na prosty przekaz, który ma za zadanie wzmocnić rezultaty prowadzonych przez nas działań efektywnościowych. Chcemy, aby internauci zapamiętali Domiporta.pl jako wygodne i łatwe w obsłudze narzędzie do przeglądania ogłoszeń o nieruchomościach – mówi Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.

Domiporta.pl działa od 2006 roku. W lutym br. serwis Domiporta.pl odwiedziło ponad 454 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 9 mln odsłon (dane: badanie Gemius/PBI, luty 2017 r.).