Agoro rozpoczyna kampanię reklamową swojego serwisu Domiporta.pl. Działania będą prowadzone w stacji TVN pod hasłem “Do szukania mieszkania”. Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Kampania potrwa przez cały rok.
Najnowszy spot reklamowy Domiporta.pl przedstawia serwis jako wygodne narzędzie do przeglądania ofert nieruchomości – zarówno z rynku pierwotnego, jak i wtórnego. Spot reklamowy został przygotowany przez SVG Studio (Agora). – W kampanii reklamowej Domiporta.pl postawiliśmy przede wszystkim na prosty przekaz, który ma za zadanie wzmocnić rezultaty prowadzonych przez nas działań efektywnościowych. Chcemy, aby internauci zapamiętali Domiporta.pl jako wygodne i łatwe w obsłudze narzędzie do przeglądania ogłoszeń o nieruchomościach – mówi Anna Kołodziejczyk, dyrektor rozwoju i marketingu Domiporta.pl.
Domiporta.pl działa od 2006 roku. W lutym br. serwis Domiporta.pl odwiedziło ponad 454 tys. użytkowników, którzy wykonali w nim ponad 9 mln odsłon (dane: badanie Gemius/PBI, luty 2017 r.).