M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UM nowym domem mediowym PZU i Link4

Maciej Florek | 22 marca 2017, 06:00

Kończy się współpraca tych marek z agencjami z Publicis Media.

PZU zakończyło przetarg na planowanie i zakup mediów i wybrało do współpracy dom mediowy UM (IPG Mediabrands). Przetarg dotyczył obsługi skonsolidowanego budżetu - PZU i Link4. Dotychczas PZU było obsługiwane przez Blue 449 (dawny Starlink), a Link4 - przez Starcom (oba należą do tej samej grupy mediowej Publicis Media). PZU współpracowało z obecnym Blue 449 od prawie 14 lat.

Audytorem w tym przetargu była firma Stars.

W ub.r. PZU wydało na reklamy 29,3 mln zł, redukując budżet mediowy z poziomu 55,1 mln zł w 2015 r. Natomiast Link4 zainwestowało w 2016 r. w reklamy 12,8 mln zł, w 2015 r. - 17,4 mln zł (dane cennikowe za Kantar Media).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,