M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Szymon Majewski twarzą Actimela

Maciej Burlikowski | 22 marca 2017, 06:00

Danone kolejną firmą, która zdecydowała się zatrudnić satyryka i showmana do reklamy.

Producent przetworów mleczarskich Danone zatrudnia Szymona Majewskiego, popularnego satyryka, do reklam swojej marki Actimel. To nowa odsłona komunikacji tej marki przygotowana przez agencję Y&R i dom mediowy MediaCom.

Bohaterowi piosenki Majewskiego, hipsterowi z Placu Zbawiciela, nie przeszkodzi nawet mróz i śnieg w zrobieniu idealnego selfie i trafieniu na okładkę "Men-Ela". Utwór o hipsterze jest kontynuacją kampanii #MamMoc (#StayStrong), rozpoczętej w 2016 r. Piosenkę będzie można obejrzeć na kanale YouTube i fanpage’u marki oraz na kanałach social media Szymona Majewskiego.

Teledysk do utworu został wyprodukowany przez firmę Film Point. Za nadzór kreatywny odpowiada agencja Y&R (Young & Rubicam), a za zakup mediów - dom mediowy MediaCom.

Od lata ub.r. Szymon Majewski występuje w reklamach operatora komórkowego Plus (Polkomtel/Cyfrowy Polsat), a w latach 2011-2013 był twarzą reklamową banku PKO BP.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,