M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Showmax z drugą odsłoną kampanii od Bridge2Fun [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 23 marca 2017, 06:00

Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt.

Realizując kolejną odsłonę kampanii przygotowanej dla serwisu VoD Showmax, agencja Bridge2Fun zaprosiła do współpracy polskich aktorów. W nowej etiudzie filmowej pt. "Ksiądz" w reżyserii Wojciecha Smarzowskiego widzowie mogą zobaczyć m.in. Arkadiusza Jakubika, Iwonę Wszołkównę, Roberta Wabicha, czy Michała Gadomskiego.

Kampania w trwającej odsłonie składa się z dwóch części – teaserowej i revealowej. Zapowiedź stanowią teasery emitowane w telewizji i internecie oraz na kampanii OOH, kierując do pełnej wersji etiudy dostępnej wyłącznie na platformie Showmax.
Produkcją zajął się dom produkcyjny FilmIt, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD (Grupa OMD), a w internecie akcję wspiera Performance Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,