Kraj

Deichmann zaczyna drugi etap kampanii "Dziewczyny rządzą"

W ramach kampanii firma będzie promowała również wartości związane z przyjaźnią.

Ruszył kolejny etap wiosenno-letniej kampanii marki Deichmann. Dziewczyny, głosując na stronie DziewczynyRządzą.pl, zdecydują, jaką zasadę Deichmann wprowadzi do swoich sklepów na weekend i jaki rabat będzie obowiązywał na “zwycięski” model butów. Działania będą prowadzone również w social mediach. Działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie spaja hasło przewodnie kampanii. Na Instagramie pod hashtagiem #DziewczynyRządzą Margaret i influrencerki razem z najlepszymi przyjaciółkami opowiedzą swoje historie.

Kampania wspierana jest również działaniami brandedcontentowymi. Na fanpage’u Radia Eska trwa konkurs nawiązujący do zwycięskich zasad, a o całej akcji #DziewczynyRządzą informują emitowane w stacji radiowe spoty. Prowadzone jest również wsparcie w serwisach młodzieżowych. Na Papilot.pl oraz Noizz.pl można przeczytać artykuły, porady i wywiady z ekspertami na temat przyjaźni, jej siły oraz obowiązujących w niej zasad.

Kampanię przygotowały i realizują agencje LiquidThread (kreacja, realizacja kampanii) i Starcom (strategia komunikacji, planowanie i zakup mediów).